Chcete na svojich klientov urobiť čo najlepší dojem? V tom prípade nezariaďujte len vnútorné priestory vašej firmy, ale pozornosť venujte aj vstupu do nej. Je úplne jedno, či hovoríme o schodisku alebo dlhej chodbe. Tieto priestory proste musia vyzerať reprezentatívne. Na druhej strane musia byť i bezpečné jednoduché na udržiavanie. Pozrite sa ako na to.
Vchod musí pôsobiť prívetivo
Opadaná omietka, rozpadnuté schody, kývajúce sa zábradlie či málo svetla, to dobrému dojmu z vašej firmy nepridá. Snažte sa hlavne o to, aby vchod nepôsobil depresívne, nebol tmavý a ošarpaný. Nezabudnite, že ide o naozaj prvý dojem, čo má obrovský vplyv na konečné rozhodovanie vašich klientov. Vstup do vašej firmy musí pôsobiť prívetivo a pozitívne. Preto sa ho snažte ladiť do svetlejších farieb a ak máte možnosť, tak ho presvetlite prirodzeným denným svetlom.
Zrekonštruujte ho do poslednej bodky
Pri schodiskách sa sústreďte hlavne na samotné schody. Tie by mali byť bezpečné a taktiež estetické. Zabudnite na látanie a radšej ich vymeňte celé. Z praktického hľadiska, by ste mali siahnuť po schodoch z materiálov, ktoré sa jednoducho udržiavajú. Špina na klientov taktiež určite nezapôsobí najlepšie. Myslite aj na zábradlie na schody https://lmmont.sk/sklenene-realizacie/sklene-zabradlie/. Najlepší dojem urobíte sklenenými či nerezovými zábradliami, ktoré sú akýmsi symbolom moderného interiéru.http://www.lmctn.sk/psychologia_farieb height: 400px;“>
Ak sa do vašej firmy vstupuje cez chodbu, zamerajte sa na omietky a podlahu. Aj ten najmenší detail, ako sú plesne na strope či opadaná omietka na stenách, naozaj nepôsobia dobre. V oboch prípadoch zainvestujte do správneho osvetlenia. Neónky, ktoré sa niekedy nachádzali v každom vstupe do budov, vymeňte za modernejšie a príjemnejšie LEDky a priestor osvetlite tak, aby sa vám na schodoch nikto nezrútil. Estetika je síce podstatná, no bezpečnosť o čosi viac, takže určite nepodceňujte ani túto stránku vec.